Riadne som si oddýchol ;)

Prešiel mesiac od môjho odchodu z práce a môžem to zhodnotiť tak, že som si riadne oddýchol ;)

Hodnotím to ako dobrý krok ;)

Po piatich odmakaných rokoch som už potreboval trochu vypnúť ;)

Ale nezaháľal som ;)

Dal som asi 30 úloh, ktoré boli osobného charakteru ;)

A tak som maximálne spokojný s tým ako som využil čas ;)

Od zajtra začínam zas makakovať a dúfam že to bude oveľa lepšie ako v predchádzajúcej práci ;)

Čakajú ma nové výzvy, noví kolegovia a snáď aj väčší plat ;)

Držte mi palce aby som sa v novej práci uchytil ;)

A otázka na záver : Máte radi prácu? ;)

Lebo ja hej ;)

Pre mňa je moja práca mojim koníčkom a tak pracujem rád ;)

Aj keď hovorí sa : Ak ťa práca baví, tak pravdepodobne niečo robíš zle ;)

Tak ako? ;)

Viac na lipke : https://www.dzio.sk/lipka ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Čo mi povedal DUCH pravdy ;)

Spoločnosť bez nenávisti a závisti ;)