Ako sa dosahuje svätosť? ;)

Ide mi v podstate o jednu vetu z otčenáša ;)

Hovorí sa tam vo vzťahu k OTCOVI : posväť sa meno tvoje ;)

A teda z toho vyplýva že meno OTCA zatiaľ ešte (asi) nie je sväté ;)

Za prvé ani len nepoznáme meno toho OTCA ;)

Budem ho teda volať MAROŠ ;)

Zvolil som meno Maroš, lebo neviem si vybaviť žiadného svätého s týmto menom ;)

Toto meno dlho ani len v kalendári nebolo a až neskôr ho šupli k Martinovi, takže teraz spolu chodia na bielom koni ;)

To len pre info ;)

Však postupujme v príbehu ;)

Meno Maroš, momentálne nie je sväté a tak ja ako nositeľ tohto mena sa môžem pokúsiť o to aby raz bolo ;)

Nuž ale, čo je potrebné na to aby som niečo také dosiahol? ;)

Vie mi niekto poradiť? ;)

Viac na lipke : https://www.dzio.sk/lipka ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Biblia je písaná prevažne v obrazoch ;)

Čoho produktom je myšlienka ;)