Budovanie kráľovstva ;)

My, čo uprednostňujeme budovanie vnútorného sveta pred naháňaním sa za hmotnými statkami riešime zaujímavú úlohu ;)

Hľadáme akoby model efektívneho fungovania človeka ;)

Dá sa k tomu pristupovať rôznymi spôsobmi ale primárne používame vizualizáciu ;)

Jedná sa o niečo takéto ;)

Predstav si svoje JA ako kráľa v nejakom kráľovstve ;)

To JA rozhoduje o všetkom čo sa v kráľovstve udeje, ako bude kráľovstvo vyzerať resp. ako kráľovstvo funguje ;)

Nebudem ťa zaťažovať teóriami a uvediem praktický príklad ;)

JA si SEBA momentálne vizualizujem ako nejaké mesto ;)

Mesto má napríklad opevnenie (to je ochrana pred útočníkmi, ktorí by chceli moje mesto zničiť), opevnenie má brány (cez ktoré prechádzajú prípadní navštevníci), v meste sú domy a jeho obyvatelia ;)

Mesto má ale napríklad aj recyklačné centrum ;) Tam odchádza všetko, čo už nemienim použiť a je určené na rozloženie na súčiastky, ktoré sa použijú ako materiál pre výstavbu iných zaujímavých vecičiek ;)

Vždy keď navrhujem svoje "mesto" tak riešim akútne problémy a výzvy, ktoré mesto má ;)

Napríklad minule som mal pocit akoby som telepaticky vnímal myšlienky iných ľudí ;)

Tí ľudia potrebovali so mnou komunikovať ;)

Po istom čase to začal byť problém, lebo už som nič iné ani nerobil a zaťažovalo ma to ;)

Lenže na všetko existuje riešenie - vymyslel som niečo ako automatický odpovedací systém - lebo už predtým som riešil zadefinovanie a zverejnenie mojich postojov ;)

A tak tento systém dokáže odpovedať prípadným záujemcom v zmysle známych skutočností a k mojemu JA sa záujemcovia dostanú len ak automatický systém nedokáže riešiť požiadavku ;)

Ináč vedeli ste že existuje niečo ako automatický odpovedací systém? ;)

Viac na lipke : https://www.dzio.sk/lipka ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Biblia je písaná prevažne v obrazoch ;)

Čoho produktom je myšlienka ;)