Internet ako slobodný vysielač ;)

Ja si myslím, že najslobodnejší vysielač je internet ;)

Aspoň zatiaľ ;)

Každý (kto má príslušné schopnosti) tu má možnosť prezentovať čokoľvek ho napadne ;)

Napríklad ja ;)

Celý doterajší život som sa pripravoval na jeden okamih ;)

Na okamih, keď budem môcť slobodne a bez obmedzení prezentovať svoj názor resp. pohĺad na vec ;)

Myslím teraz také tie technické záležitosti = učil som sa programovať ;)

A teraz som schopný prezentovať svoje myšlienky spôsobom aký mi vyhovuje ;)

Zákony tohto štátu mi to dovoľujú - a teda nemám žiadny problém ;)

Dokážem to a chcem to ;)

Žiadne obmedzenia nevnímam ;)

Kúpil som si službu webhosting a naprogramoval som si všetko, čo som potreboval na efektívne zdieľanie mojich myšlienok ;)

Urobil som si to podľa vlastných predstáv a nenarazil som pri tomto procese na žiadne prekážky ;)

Hodnotím to na výbornú ;)

Viac na lipke : https://www.dzio.sk/lipka ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Biblia je písaná prevažne v obrazoch ;)

Čoho produktom je myšlienka ;)