Situácia ohľadom vymazávania tém na df.sk ;)

Viem aká je pravda ohľadom vymazávania tém na df.sk ;)

Lenže stačí táto nazvime to zhoda výroku so skutočnosťou na to aby pravda zvíťazila? ;)

Asi nie ;)

Lebo nájde sa mnoho pozorovateľov situácie, ktorí prišli so svojimi pohľadmi na danú situáciu ;)

A tak sa stalo, že existuje mnoho verzií pravdy o danej skutočnosti ;)

A ako sa k tomu má postaviť nezávislý pozorovateľ? ;)

Môže začať zvažovať rôzne varianty, však čím ich bude viac a viac tak rozhodovanie bude ťažšie a ťažšie ;)

Až sa nakoniec dostane do stavu, že sa na pravdu vyprdne ;)

Však to je neželaný stav ;)

A tak je to zas a znovu len o VIERE ;)

Rozhodneš sa prijať niektorú z informácii ako pravdivú a uvidíš čo život prinesie ;)

Možno príde nejaký kúsok do skladačky, ktorý ti pomôže podporiť pôvodnú variantu, ktorú si si vybral alebo ti úplne rozhodí tvoj svetonázor ;)

Stať sa môže čokoľvek ;)

Tak či tak ;)

Neviem, či je dôležité kto je za tým všetkým ;)

Dôležitejšie je pre mňa docieliť stav kedy sa vymazávanie nebude diať ;)

V prvom rade by som teda postupoval tak, že by som sa snažil dopátrať prečo je téma vymazaná a tieto dôvody na výmaz eliminovať ;)

Lebo keď nebude moja téma vymazaná, tak ma nejaké vymazávanie netrápi ;)

Viac na lipke : https://www.dzio.sk/lipka ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Čo mi povedal DUCH pravdy ;)

Spoločnosť bez nenávisti a závisti ;)