Bilancia roku 2023 ;)

 Hodnotím ho pozitívne, lebo sa momentálne nachádzam v pozitívnom sektore už viac než 3 mesiace ;)


Síce SOM skoro umrel na zápal (cez leto) ale nejako SOM to rozchodil a SOM tu a chce sa mi BYŤ ;)

Podarilo sa mi toho veľa naprogramovať (či už pre SEBA, alebo kamošov), takže SOM spokojný, niečo naviac SOM zarobil, tak SOM si mohol vybaviť home office ;)

Kúpil SOM zopár nových domén, momentálne už ich mám 17, hehe ;) dzI/Ove impérium sa rozrastá ;)

Aj finančným trhom sa darilo, takže momentálne stav môjho majetku je najvyšší v histórii meraní ;)

Asi je NIČ, čo sa mi nepodarilo, všetko fičí ako má ;)

V google vyhľadávaní sa celkom darí (údaje za posledných 28 dní) ;)




Aj podľa google analytics, je to celkom dobré (údaje za rok 2023) ;)





Kliky na linky v google ads (mesiac december) ;)


Rok 2023, čo do rozpočtu dopadol viacmenej v pohode ;)

Síce SOM skončil v mínuse, ale vybavil SOM si home office ;)

Takže teraz mi bude radosť pracovať ;)

Dlho SOM si NIČ kupoval pre SEBA, takže SOM spokojný ;)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Načo BYŤ? ;)

Biblia je písaná prevažne v obrazoch ;)

Čoho produktom je myšlienka ;)